Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Γιατί είμαι ΚΑΙ μαλάκας εκτός από χοντρός;

Είμαι παιδί μεταναστών στη Γερμανία από ένα χωριό της Δράμας. Στο χωριό αυτό πήγαινα και στο ιντερν καφέ. Εκεί έγινα pc expert.
Όταν ήμουν πιό μικρός (τώρα είμαι 25 χρονών) αυνανιζόμουν πολύ συχνά. Η φαντασίωσή μου ήταν μια θεία μου. Θα πω το όνομά της εδώ.

Στο Τ.Ε.Ε. που πήγαινα όλοι με έλεγαν χοντρό. Αυτό μου άφησε ψυχικά τραύματα.
Τώρα αυνανίζομαι συχνότερα. Εκτός από σωματικά μια και δεν έχω συνευρεθεί με γυναίκα, επειδή ακριβώς είμαι χοντρός (θα σας δείξω αργότερα φωτογραφίες μου), τώρα αυνανίζομαι και πνευματικά.
Γράφω μαλακίες στο blog μου, μαζί με κάτι άλλους αυνάνες και μετά τον παίζω διαβάζοντάς τις. Εκσπερματώνω όταν μπορώ, γιατί συνήθως δεν τα καταφέρνω ούτε στον αυνανισμό ακούγοντας undergroud.
Θα σας εξηγήσω μία - μία τις μαλακίες μου.
Οι φίλοι μου πάντως στην πλατεία Ναυαρίνου εκτιμούν τα περιττά κιλά μου.
Θα σας πω τα πάντα για αυτούς. Αργά, αργά, μη βιάζεσται.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Template by:
Free Blog Templates