Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Το αγαπημένο μου βιβλίο


Το εγχειρίδιο αυτό, το ξέρω "απ΄έξω κι ανακατωτά".
Το ξέρει όλη η παρέα των κακάσχημων κομπλεξικών φίλων μου.
Για παραγγελίες :
Θα το στείλω και στη μάνα μου, όταν διαβάζει τα κατορθώματά μου. Θα είναι μια εξήγηση στις απορίες της.
Γιατί κατήντησα έτσι, εγώ ένα καλό παιδί από τη Δράμα, με ευαισθησίες.
Μετά θα της πω, για τον κακάσχημο, χοντρό στο σώμα και στο μυαλό βλαμμένο gr-blooper, που ξημεροβραδιάζεται πάνω από ένα πληκτρολόγιο, για να ξερνά τις μαλακίες του, εναντίον πετυχημένων bloggers.
Θα της εξηγήσω γιατί γίναμε τόσο κομπλεξικοί.
Και ντρέπομαι ρε γαμώτο, να πάω σε ένα πορνείο, να γνωρίσω κι εγώ αυτό που λέγεται "άλλο φύλο".....
Μαμά μη με μαλώνεις. Ίσως σβήσω όλες τις μαλακίες, που έχω γράψει. Το σκέφτομαι. Τι σκατά θα πουν οι φίλοι μου όταν με δουν στην τηλεόραση να εξηγώ, γιατί έγραφα όλες αυτές τις ασυναρτησίες. Ίσως οι συμμαθήτριές μου στο ΤΕΛ με συγχωρήσουν.
Ο Χρήστος σου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Template by:
Free Blog Templates